Sova, jobba, äta och sova.

Så har de senaste 20 dagarna sett ut och så kommer det att vara ett tag framåt med, bara att gilla läget just nu.
Det är klart att det hänt en hel del på 20 dagar men det går ju inte att referera till allting.
Men en stor grej som hände J var att han och Janne var till Bilmässan i Jönköping på långfredagen för J han hade vunnit en fribiljett dit genom tidningen Bilsport. J var i alla fall nöjd med resan även om han fick världens förkylning på kuppen.

På jobbet så är nu forbollssäsongen igång och jag har klippt det första gräset på planen.

                               
Bilden är sen i fjol i och försig men det är ju samma sak som då. Klubbhuset  har fått ny fin färg och det blev så fint så. Jag har även fått en gymnasielelev som skall göra sin APU hos oss på FGoIK under några veckor.

På hundfronten så jobbar vi på med utställningstäning på torsdagar och vi är nu anmälda till Norrköping i juni. Hundträningarna i Fleringe rullar på som vanligt och det är ett jätte intresse, men som vanligt så droppar folket av när det börjar bli varmt ute, inte lätt att konkurera med vårvärmen.

Hemma håller vi på att packa ner alla personliga saker inför fotograferingen av huset som ägaren skall ha ut till försäljning då vi flyttar den 1 september.

Jägar kursen är det snart teoretiskt  slut prov på och jag börjar bli lite nervös inför det för det är mycket som skall läsas in och som man måste ha koll på, mer än jag trodde.

Ungarna just klarat av ett påsklov och vi har även haft utvecklingssamtal i skolan och de gör verkligt stora framsteg, kul, men inte vet jag hur det går till. C han har börjat på HAB för att få hjälp med sin frustration och ilska och båda killarna är nu igång ordentligt med sina ledsagare som de träffar varje vecka och hittar på saker med.

Nu bär det straxt av mot Fleringe och dagens träningar så ha en god forstätning på Påsken och ni får ha lite överenseende med att jag inte hinner vara här och skriva mer kontinuerligt för när det är mycket så har bloggandet inte riktigt prio 1.

Fortsatt trevlig Helg!!

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0