Nedräkningen har börjat celebrity fashion gallery

Inte till jul riktigt ännu men det är nu är det bara 2 korta arbetsdagar kvar innan en lååååååååååååång semester börjar.  Och som ni ser så har jag fått till det där med smilisar.

Men vad har då hänt sen sist. Inte så värst mycket försöker tänka positivt och se till att inte stressen kommer som ett brev på posten. Kan ni tänka er att min lust/känslor har börjat komma tillbaka så sakteliga det som varit borta hur länge som helst. Så det känns nu som om jag är på rätt väg med att få ner stress nivån och med lite semester så kommer det nog att kunna bli rätt bra. NU gäller det bara att kunna hålla i det med.

I går kväll var det avslutning/uppehåll på uppfödarutbildningen hemma hos Ulla och det blev många skratt och bra diskussioner. Efter träffen så tog jag mig en promenad hem och det var riktigt skönt trotts att vinden var relativt stark, men jag hade i alla fall medvind hem.

Idag har vi varit på uppföljnings möte på Ungdomsgruppen och Cs Repuls som han gått under ett halvt år och han har gjort jätte stora framsteg med det. Vi passade även på att handla det som behövdes.

Janne footballer pictures han har sett till att vi blivit av med allt skräp som skulle till återvinningen. Och det är massor , man kan ju fundera över hur det kan bli såna mängder hela tiden, som tur är det ju gratis att lämna det som är sorterat.

Tanten hon har också fått ett bad efter det att vi varit ute på sista svängen i kväll. För hon måste ju vara fin på lördag bland alla de andra tanterna.


Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0