Undrar free smileys

Jag har nu försökt att få till lite roliga smilisar till bloggen :) , men jag vet inte om jag lyckas med det men kunde ju vara lite kul att få till det när jag inte annars känner mig på topp. Det kanske kan lätta upp mig lite.

Det är ju så att jag fortfarande gör en massa saker utan att egentligen ha någon större inspiration och jag hittar inte var problemet är.
En sak som jag vet som skapar en viss stress är att inte veta vad min arbetstid kommer att vara under 2012. Det finns de i styrelsen som vill dra ner det till 75% igen. Och jag vet inte hur det skall kunna gå till med alla arbetsuppgifter, blir väll att jobba det antal timmar som går på den tiden och när de är slut så får  jag gå hem oavsett om det är mera att göra eller ej. Det här skapar i alla fall stress hos mig och inte får jag reda på arbetstidens längd  förrän i mitten/slutet av månaden, så det är bara att vänta.

Det som jag ser fram emot är den lååååååånga semestern som snart är här, det är bara 5 arbetsdagar kvar och då skall jag bara försöka att vara, hur det nu skall kunna gå till men jag får väll försöka att få hjälp av min älskade Jannehttp://tracking.technodesignip.com/?action=count&projectid=642&contentid=18092&referrer=-&urlaction=... . Det är klart att det här är ju lite stressande i sig då jag är van att det går i 180 hela tiden, men har konstaterat att det inte kan vara nyttigt att hela tiden ha det så. För man blir så himmla trött. Sömnig

Utvecklings samtalet med C i måndags var bara så bra :) ,han var bara så duktig och det skall bli kul att få se hans betyg nu till jul. Det är klart att Js betyg är minst lika intressanta då han faktiskt skall söka till gymnasiet på de här betygen.

Sen på kvällen i måndags så var C och jag och lyssnade Fredrik Steen Hundcoachen. Det var intressant för man fick en hel del att fundera över och C han ville ha alla hans böcker.Jag insåg också att jag är på rätt väg med mitt hunderi. :D

Igår så var det uppfödarutbildning igen och nu så jobbar vi med juridiken. Mycket att tänka på vad det gäller avtal och så,men spännande är det ialla fall. Under tiden så fick Ingela ett glädjande samtal om att hennes Ebba var fri enligt DNA testet som var skickat till Amerika. Stort grattis till det.

Jag fick faktiskt till en del smilisar  som ni sett men inte alla som jag skulle vilja, får väll jobba vidare med att få till det bättre. Någon som har någon idé var man hittar de som kanske fungerar bättre. Det går jualltid att klippa och klistra men det tar ju en liten stund extra.

Idag efter jobbet blev det en tur ut till skogen med gänget :D , för det behövdes verkligen, ett stort spring behov fanns det i dag.

Må gott där ute. Tummen upp

Kram Åsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0