Frustrerad galen eller?

Så kan man sammanfatta min dag idag för det började allt i "nättres" med att pann j.. hade stannat igen och då var klockan 02.30. Kunde sen inte somna om för då började hundarna leka med katten, hur kul nu det kan vara mitt i natten. Klockan 5 hade jag fått nog och gick upp, åt frukost och väckte Janne så han fick köra mig till jobbet (han skulle ha bilen för att åka till Visby och Slite).

Böjade då dagen igen med jobbets hemsida samtidigt som jag väckte min kompis idag också (hon vaknade idag och somnade inte om idag, för jag kollade en exstra gång, kallas telefonterror) och till att börja med funkade som det skulle med hemsidan. Fotade lite soluppgång som kunde vara häftigt att ha.

                                    

Sen började eländet för jag tog en annan bild som jag ville ha som huvud tillsammans med vår infälda logga, men tji fick jag. Höl på att kämpa hela dagen med det men utan att få till det inte ens med den photoshop som jag ha online. Ringde sonen i Sundsvall och bad om hjälp så jag hoppas att jag får tillbaka något på mejlen så att jag kan få till det.

Inte nog med det så fick i mer olja till pannan också och det var väll bra i ockförsig, men när oljebilen ringde var jag på jobbet utan bil och Janne ute med hundarna. Det var bara att ta sig hem så fort som möjligt och då visade det sig att låset till oljetanken inte gick att få upp. Tankbilchaufören fick ta fram stora nyckeln (bultsax) för att kunna fylla i tanken. När då oljan var fylld fick jag skjuts av Janne igen till jobbet och där fortsatte eländet med bilden.

C han var med sin ledsagare Nisse i badhuset i två timmar så han var trött som tusan, länge sen vi såg att han var så trött. J han har nu också fått till en ledsagare som vi skall träffa i nästa vecka.

Under em så var rörpularen förbi och fixade med pannan som tur var då det är ett vansiningt väder ute med storm och snö. Han fattar inte heller vad problemet är med pannan och inte kunde han förklara heller hur den gör när den tänker.

I kväll tog jag och Janne hundarna en tur runt KA3 i en väldig snöyra, brukar normalt ta ca 1 timma men idag tog det nästan 2, och inte ens hundarna tyckte det var kul.

Lite om dagens övningar så var nu rädda om varandra och ta vara på livet för det kommer inte tillbaka.

Kram Åsa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0