Jag har rost i magen.

Verkar som jag bara kommer till det här bloggandet 2 gånger i veckan, borde ju göra det lite varje dag så det blir minder att skriva.

Men som vanligt får jag börja från början med vad som har hänt och då tar vi tisdagen först  eller att börja på jobbfronten, så kan vi ta hela veckan på en gång för jag har fortsatt att pilla med hemsidan och bilder till den samt förberedelse inför årsmötet i morgon.
I tisdags em så kom J:s ledagare David på besök och vi bestämde att de skulle tfäffas igen som igår torsdag mer om det senare.

I onsdags så var det som vanligt jägar kursen. J och Janne fick ta en tur med hundarna på kvällen, de är rätt så understimmulerade då jag inte har hagft tid med dem så mycket som jag borde.

I går torsdag så var C med sin ledsagare Nisse på gymet i Slite och dit åkte C buss själv. Samtidigt var J med sin ledsagare David på biblioteket i Slite och gjorde ett teori prov inför moppe kortet. J måste göra 7 stycken sånna innan han får skriva upp.

Idag har vi ännu inte varit ute med gänget men  det kommer att blir KA3 runt om vi nu kan pga kylan. Och under maten idag sa C de bevingade orden att "Jag har rost i magen" det kom i samband med att han sprutade på massor av ketchup på korven, för han vet att ketchup är rostlösande.

Det var en liten del av vad som hänt här hos oss under veckan. Nu väntar en kall promenad med gänget och sen blir det nog sängen då jag skall jobba i morgon en stund. Ta nu vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: saea

Kan du fråga C om vad soya gör för nytta? soya och ketchup är våran S,s favoritmat just nu....

2011-02-19 @ 08:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0