Vågar man eller...........

Det är ju frågan för igår var rörpularen här igen och fixade pannan. Det här gången var det överhettnings skyddets kablar som var helt svarta och en var till och med avbränd. Inte först gången kablar brinner av på den där pannan. Nu hoppas vi bara att den går igen som den skall och helst längre än sist.

Jobbade som vanligt i går och på kvällen var jag till Valleviken på uppfödar utbildning. Tittade också på pyrre valpar som bara var 2,5 veckor gamla, jätte gulliga var de i alla fall.

Och det blev då J som förbarmade sig tillsammans med Janne att rasta hundaran på kvällen.

Idag blev det bara jobb en stund för sen väntade en del ärenden i Visby och när vi kom hem var det komenderad städning för alla och idag gick det över förväntan på alla håll. Familjen är duktig när de vill i  alla fall.

J ha drog bort till idrottscenter för där har de badminton på tisdag kvällar i en timme, medan det blev C som fick gå med Janne i kväll, för jag lovade att jag skulle ha kaffe bröd med mig till jägarkursen i morgon kväll och även på torsdag när vi skall träna lite på Stå. Det blev 4 sockerkakor i alla fall, även om inte jag skall äta sånna så finns det säker andra som vill.

En annan bra sak som händer ute nu är att det töar på som bara den så snart, snart är det vita eländet borta så man kan börja röra sig ordentligt ute igen.

Nu skall jag kolla lite i mina kursböcker till i mogon  kväll så ta nu vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Terese

Du e go du..

Hoppas allt går bra syns i sommar hihi

2011-02-04 @ 10:58:15
URL: http://dice.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0