Äntligen fixad!

Efter en dålig natts sömn, undrar om det beror på fullmånen eller om det var all information från gårdagskvällens cirkel. Inte vet jag  vilket men dåligt med söm blev det. Klev upp vid 5 fast då hade jag ju snurrat ett tag och hundarna blir också oroliga när jag inte sover som jag skall så de börjar också trampa runt.

Tidigt till jobbet och började lägga upp en ny användare till LOK stödet som snart skall vara inne och en del anant kontors jobb fram mot 9 tiden. Hem igen och få något i magen, innan vi drog mot Visby.  
C han hade två läkarbesök inbokade. Först till Barnmottagningen där vi träffade en jätte bra doktor som verkligen försökte förklara för C vad som kan hända när man äter oavbrutet, inte nu utan i framtiden, sen är frågan om det gick in.

Lite lunch på max innan nästa läkarbesök på BUP, där träffade vi också en bra doktor som tyckte att ví skulle prova med att höja hans medicin lite, för att han skulle orka sortera längre tid på dagen. Jag fick också en jätte bra hemsida som verkligen handlar om det här http://sjalvhjalppavagen.se/.

Efter det var till Willys för att handla hem mat till frysen och kylen de var nämligen rätt toma nu och det är nog inte bara våran som är det vid den här tiden. Blev en jätte handel i alla fall.

På hemvägen släppte Janne av mig vid jobbet igen så att jag fick fixa det sista till styrelsemötet i kväll och då förstår alla att jag skall jobba om en stund.

Janne och J de tog sig en lång promenad med hundarna nu i kväll, för de har inte fått vara ute klokt på hela dagen (klart de fått komma ut, men ingen promenad). C han lovade doktor på barnmotagningen att han skullle gå 5 minuter varje dag, få se hur det går med det.

Under em när vi var i väg så var äntligen rörmokaren här och fixade pannan, så nu går den på oljan igen och vi har åter varmvatten som är varmare än 30 grader. Hoppas bara att den håller sig nu och det skall bli så skönt att ducha i varmvatten igen.

De kommande dagarna blir det antagligen inget bloggande för vi skall i väg på en överasknings resa. Mer om det på måndag när jag är tillbaka här, så ta nu vara på varandra där ute i verkligheten under tiden.

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Mita

Hoppas ni hade det trevlig för jag misstänker att ni var över och grattade Piia i helgen :D

/Mita

2011-01-23 @ 17:43:18
URL: http://www.byssegardas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0