Fortsatt j.... skap.

Man skall ju inte svära men inblan kan jag inte låta bli för pann skrället håller fortfarande på och jag blir så j.....a trött på den. Men nog om den, går inte att göra något förän jag fått tag på rörpularn på måndag men störande är det i alla fall.

Slocknade som medvetslös i går kväll och inte vet jag vad det beror på, anting sover jag inte alls eller så är jag mer eller minder medvetslös. Det är verkligen skumt men som med mycket annat är det bara att gilla läget.

Tog det lite lungt som resten av familjen i morse, fick kaffe och tidning på sängkanten och det är i alla fall mysigt att inte behöva störta upp utan kan ta det lite lungt.

Efter frukost så tog Janne och jag hundarna med oss ut till Bungenäs på en långpromenad på ca 1,5 timme. Det var bra med skare, så det gick lätt att gå ovan på och hundaran kutade runt som vanligt. De bråkade en hel del så Tobbe fick en smäll på ena frambenet så han är lite halt nu, men troligtvis så släpper det tills i morgon.

När vi sen kom hem blev det lite hundvård och däre efter mat. Efter maten så har jag anmält 2 hundar till Vilsta den 26 februari. Skall bli kul att åka dit igen och träffa alla och framför allt Pelle och Susanne som bor där permanent och som vi träffar varje gång vi kommer dit. 

Nu väntar hundarna på sin kvällsmat och sen en runda runt Fårösund så de får läsa lite i tidningen.

Ta nu vara på varandra och njut av kvällen.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0