Söndag.

Eller vad man nu skall säga men söndag är det i alla fall. Idag så har det varit lugna gatan för vi tog det väldigt lungt i morse och efter frukost bar det av ut till Oinareskogen på en lång promenad på 1,5 timme med hundarna. De for som bara tusan runt och busade med varandra.

Hemma igen blev det lite jobb eller rättare sagt jag tog hand om jobbets gardiner (manglade och strök) som jag tvättade i fredags. Efter det hamnade jag vid den här burken för att göra lite eget jobb, innan det blev lite kötgryta, med jordgubbar och vispgrädde till efterätt.

J han har anfallti löpbandet i två omgångar medan C inte gjort något alls i stort sett. Resten av dagen/kvällen blir nog som den varit innan, dvs hundarna skall ut på en tidnings sväng och så klart skall pannskrället startas om var 30 minut då den larmar.

Jag har också försökt få till lite smilisar både här och där, man blir rätt glad av de där gula gubbarna men problemet är att fatta vad de egentligen betyder när det bara står text och tecken eller vad egentligen smilys gubben står för. Undrar om det finns något lexikon någon stans får nog titta efter ett sånt.  
                                                                                                                                             
Ta nu vara på varandra där ute i verkligehten.

Kram Åsa




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0