Yippi, gröna fläckar.

Hade en sådär natt för Janne halkade igår kväll när vi var ute med hundana (som tur var skadade han sig inte) men han höll på att ramla över Tanten, så hon blev jätte skraj. Vi viste inte om han i hastigheten hade trampat på henne men som det ser ut så blev hon mest rädd i alla fall. Det här gjorde att jag sov si så där, för det är ju jag och min Tant.

Började dagen tidig för nu så är det tillbaka till arbetet efter en massa veckor med både helt ledigt och halvt ledigt.  På jobbet blev det till att börja städa av klubblokalen, kiosken och toaletter. När det var klart började jag att försöka få grepp om vad som hade hänt under de 2 veckor som jag vrit helt ledig. Det var en hel del, men Britt hade gjort ett bra jobb med alla mejl och post.

När jag sen skulle gå hem på em så hade det börjat komma fram gröna fläckar på fotbollsplanen och även ute i parken, fast där var det mest vatten och mer som en insjö. Men man kan känna att det är på gång i alla fall även om det ännu är flera månader kvar.

Hemma igen så kom taxen Max och ville ha sina klor klippta eller egentligen var det ju inte han som ville det utan hans matte som bestämt att de var långa.

Janne han har fortsatt att små plocka in grejer i husbilen under dagen så det verkar som det inte är så mycket kvar att packa i snart.

Ungarna verkade haft en rätt ok dag i skolan idag. J han hade en antydan till huvudvärk men den hade inte brutit ut och C han hade bara haft en lektion som var pest idag, där det inte varit arbets ro.

Snart väntar en promenad med gänget i halkan (glans is ute över allt) och det får nog bli KA3 runt i kväll för gänget har inte promenerat eller sprungit så värst mycket idag.

Ta nu vara på varandra där ute i verkligheten.

Kra Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0