Fler Nissar till folket!!!

Idag började det med att det regnade så in i bara den och inte tala om hur det blåste, men det gör det ju mer eller mindre alltid här. Tänkte först somna om i morse men kom på att soptunnorna på jobbet måste ut innan 6 för att sopbilen kan komma alltifrån 6 och frammåt. så det var bara att palra sig upp, men jag hade ingen lust. Fick i alla fall en hel del uträttat innan regnet drog bort och det hade torkat upp så att det gick att börja klippa i parken och framför klubbhuset som jag hade tänkt göra idag.

Kom hem och började funder apå vad som skall med till Fårö i morgon, för vi skall fira midsommar där ute och så ringde Nisse för att planera var C och han skulle träffas, han är C:s ledsagare som han träffar 3 timmar varje vecka och han är verkligen en klippa. Alla ungdomar även om de inte har funktionshinder borde ha en Nisse. C och han var till blå lagunen och en tur till Fårö. De verkar ha himla mysigt och roligt tillsammans i alla fall. Alltså fler Nissar till folket, hur det nu skall kunna ordnas.

Janne och jag var till Oinare skogen med gänget så att det fick kuta av sig lite. Det är ju populärt så klart. Det gör att kvällens promenad bara blir några kvarter för i mogon bitti drar jag med hundarna till Bungenäs innan det är dax för J och mig att klippa lite gräs innan vi åker till Fårö. Janne och C de får åka tillsammans med hundarna i förväg och förbereda allting.

Ha en supermysig midsomamrafton i mogon och tänk på att ta vara på varandra.

Kam Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0