Silver och soluppgång.

Började dagen som vanligt tidigt igår med för att hinna jobba innan jag skulle ut med hundarna i skogen mitt på
dagen. Janne han var jätte dålig i sin mage under hela natten så därför beslutade vi att göra så och J han hade ont i benet efter sitt krullis spelande.

C han tog bussen till Visby själv för första gången och shoppade, jätte bra för det är en god början., sen skall han abra kunna åka tillbaka också.

Jag mötte sen upp honom då han skulle spela semifinal i Krullis cup med sitt lag på kvällen. De lyckade gå till final som spelades ännu senare, men då gick det inte längre utan ett snöpligt mål från motståndarna ran över linjen i slut minuterna. Men de var super duper duktiga i alla fall som fick silver medalj i Krullis Cup i år.

                                      

Så stort grattis till slilvret klass 7A i Fårösundsskolan, bra jobbat.

Idag på mogonen så var jag och hundarna till Bungenäs allt klockan 6 för jag skall till hundträningarna som drar igång idag klockan 10 och då janne inte ännu är ok så får hundarna vara hemma tillsammans med honom och J som ännu inte kan gå klokt, bara en massa sjuklingar. Då fich vi se när soplen gick upp över Bungeör, jag gillar ju soluppgångar och solnedgångar så här kommer lite bilder.

                        


                                     

Oj det är vis en bakdel av en hund i längst ner i bilden.

Jag och C skall straxt bege oss till Fleringe och starten på hundträningarna, får se hur många människor som komer och vill vara med. 
Nu så kan alla som är intresserade och om man har FB gå in på gruppen Välle Dog Team och titta vad vi gjort, fast det kommer så klart inte förraän i em/kväll då vi har klarat av den här dagen. Det är för att i höstas när vi slöt så framkom det önske mål om att man på något sätt skulle kunna få reda på vad vi gjort och jag tänkte försöka med det här sättet, inte vet jag om det funkar men det återstår att se.

Ta nu vara på den fina dagen som nog i alla fall vi får här och glöm inte att vara rädda om varandra för den här dagen kommer inte tillbaka.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0