Trött......................

Då hade det gått ett antal dagar igen utan att tiden infunnit sig att skriva här. Men till att börja med så skall jag tacka för alla bra tipps ang. relationer. Många av dem stämmde bra in med min egen magkänsla som jag i svåra stunder lutar mig mot och det gjorde jag även denna gång även om det inte ger någon utdelning just nu så kanske kanske i framtiden, den som lever får se.

Det har som vanligt passerat en massa saker i vårt liv de senste 4 dagarna men det största är i alla fall att vi kommer att flytta till nytt boende den 1 september. Kontraktet det blev påskrivet i fredags så nu är det att börja packa igen. Trodde att vi snart skulle ha flyttat färdigt men jag håller ungefär flytt tiden med så där 3-4 år mellan flyttarna. Men hoppas nu att det kommer att bli så bra att vi inte kommer att flytta mera i alla fall inte inom de närmaste åren. Måste väll någon gång kunna bo längre än 3-4 år på samma ställe, man blir trötta av bara det..

Helgen den var som vanligt full av hundträningar med många deltagare båda dagarna men jag märker att det börjar ta emot då jag nu också jobbar heltid. Svårt att få tiden att räcka till till allting och även till Jannes och min egen relation för jag är jämt trött. Slocknar så fort huvudet tar kuddeen och ibland kan jag bara känna att jag håller på att somna när vi sitter i soffan en liten liten stund på kvällen.Måste ta mig en ordentlig funderare på hur det här skall fortsätta för jag kommer inte att hålla om jag fortsätter på det här viset och inte vår relation heller även om jag tycker det här är jätte kul. Till det kommer sommartiden där de snodde en timme och jag har jättejobbigt med det för att komma i fas igen. Kanske någon där ute har någon ide hur jag skall kunna komma vidare i det här, då ni har många kloka tankar.

J och C de var i helgen hos kontaktfamiljen i Tingstäde där det hade hjälp till att sätta upp lite nya tunar (staket).

Idag har jag fått bilen fixad inför ombesiktningen och den har också fått 2 nya sommardäck för de som satt på skulle nog egentligen ha varit bytta i fjol.

Sen är det då något som händer med C för han är på ett hiskeligt hummör. När han är så då brukar det vara något i skolan eller att han är frustrerad över något som hänt för längesedan. Men det brukar tillslut komma fram vad det kan vara  som gör det, så det är bara att vänta.

Ta nu vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Mita

Med en sådan panna så skulle jag nog också se mej om efter annat boende, går ju inte att ha det så i längde.

Antar att ni hittat annat hus i F-sund eller dess närhet.

/Mita

2011-04-02 @ 17:56:30
URL: http://www.byssegardas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0