30 år

Vadå 30 år kan man tänka, men det är faktiskt idag så länge sen min äldsta son föddes, får passa på här och nu att säga ETT JÄTTE STORT GRATTIS, skickade SMS tidigt i morse och det är inte klokt vad tiden går, man börjar nog bli gammal eller.
Jag kom i alla fall på det i helgen under mjölkningen att min kropp inte är ung längre, men med envishet kommer man långt det vet jag ju av gammal erfarenhet. För när 3 ensilagebalar satt som berget i fodervagnen (1 i taget om dagen) och vägrade att rulla då är det inte kul att börja skotta av det för av skall det. Tar nog någon vecka innan kroppen kommit i balans igen. Som tur är så har jag haft både Janne ♥ och J till hjälp, då främst J. Han är bara så duktig. Han klev till och med upp klockan 4:a hela helgen för att åka med och hjälpa mig, inte dåligt av en 16 åring.

Med mina tankar har jag kommit en bit på väg för det kom en stark känsla under fullmånen i torsdagskväll när jag eldade i min eldkorg för att hedra månens kraft. Så jag måste nu upp på vinden och se var jag alla gamla almenackor är och som är sparade i hur många år som helst för de skall bort nuuuuuuuuuuuuuuuu, skapar bara en massa negativ energi hos mig. Ett steg i alla fall få se vad de kommer ur det.

Det är i stort vad som hänt under de sista 6 dagarna för i sånna här fall blir det inte så mycket uträttat, men det är klart att hundgänget fått sitt med hjälp av C som gått ut med Janne på kvällarna och så har vi hunnit åka till Oinare skogen och Bungenäs också med dem.

Må gott.

Kram Åsa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0