Ett steg åt något håll

Det är vad jag gjort idag, har kontaktat en person för att göra en intresseanmälan till en annan person i någonting, men vad det får ni kanske reda på längre fram vad det kan vara, men det känns bra så långt i alla fall.

Eldandet som jag tänkt att jag skulle göra idag fastnade i dimman, för kunde jag inte få fart på rishögen igår när det var något så när torrt, hur skall jag då lyckas när det är 100% luft fuktighet, går ju bara inte. Så jag tog mig för att försöka att klippa sönder alla löv i parken, men rackans vad eklöv är hårda, hoppas att de har rutnat något till våren. Planen på flyget fick också lite pinnar så att det går att hitta den i vår utan att det skall behöva mätas som tusan. Det är klart att det hände en del annat pyssel också.

Tänkte att jag skulle ringa bästa Agnetha under dagen idag, men fick då se att mobilbatteriet var nere på rött = med ingen idé för det kommer inte att räcka stor stund. Och i samma veva upptäckte jag att jag inte hade telefon numret heller, så det blir till att leta upp det på något vis.

Har också funderat vidare om hur man skall kunna speca upp allting och få en början på det hela, kom fram till att någon form av tidsaxel kanske skulle kunna funka, om jag nu skall försöka komma från början.
Skall man skriva i en bok elller skall man skriva och tänka på datorn, det är då nästa fundering, mycket innan jag överuvudtaget kommer till skott. Men det är nog så att jag nog inte riktigt har klart för mig hur jag skall tackla det hela och det är då väldigt olikt mig för jag brukar vara den som har de flesta svaren i de flesta frågorna. Så situationen är väldigt ovan för mig och även det är ju rätt skrämmande samtidigt som jag inser vilket jätte jobb som ligger framför mig.

J och jag traglar teori på nätet, jag kan undra hur jag kan klara mig i trafiken för skulle jag svara på dessa frågor på ett prov blev det inte många rätt.
C han hade med sig en super god paj hem från skolan idag och det var säker så att det blev kvar då den innehöll svamp och det äter han inte.

Kram till er där ute i verkligheten.

Åsa

Kommentarer
Postat av: Lena Blomquist

Hej Åsa!

Jag blev berörd av dina tankar...

Jag tror att när man är modig nog att våga lyssna på sig själv som du gör, orka ställa sig frågor och dessutom vågar kommunicera så kommer det bli lättare. Vi syns med vovvarna till våren. Hälsn Lena

2011-11-02 @ 17:43:26
Postat av: Terese

Vi finns här även om vi inte alltid kan ställa upp så lyssnar vi kram

2011-11-03 @ 17:53:09
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/
Postat av: sara Åny sjöberg

Jag är här. Hoppad vi möts. :) Pst kika in på A home Hias och Åny nu finns nätkurs förslag. många många kramar

2011-11-04 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0