free smileysEn pinne i skit!!!!!!

Så är det idag för jag har nu under ca 2 veckor haft en molande värk i kroppen som jag till och från har men så idag så satte det sig i ryggen och inte om då så måste man böja sig, fixa och dona med det mesta. Men jag får hoppas att det släpper snart på något vis, brukar göra det ananrs i alla fall.
Mycket har också hunnit hända sen jag var här sist och det största är ju så klart att jag nu har blivit farmor igen till en liten Luna som föddes den 23 mars. STORT GRATTIS TILL CAMILLA, EMIL OCH STORA SYSTER LINNEA. smiley iconsOch jag har sett henne på bild för hon bor i Norrköping så vi träffar inte henne förrän i början på juni då vi planerar att åka över.
På hundfronten så rullar det på. Hund träningarna har nu gått en månad och det kommer hela tiden någon ny i genomsnitt varannan gång och det är så klart jätte kul att de vill vara vid oss och träna. Våra egna de får lite vardagsträning under promenaderna och inte blir det så mycket mera, men om 2 veckor börjar rallylydnaden och då kommer de att få jobba lite mera för jag tänker använda grabbarna grus till att visa och demonstrera med, hur det nu skall gå till, de som inte kan något. Men det löser sig nog då. Vi fösöker också att minst en gång om dagen komma ut i skogen så att de kan få rasa av sig.
J han är bara så superduktig för sen i september förra året så har han lyckats tappa ca 20 kg genom ändrade  kostvanor och med sin ledsagare som peppar honom att träna på gym, gympa, simma och ut och springa. Jag är en sån stolt mamma.
C han är då duktig på sitt vis men han har sina bekymmer som vi jobbar vidare på, inget som jag vill skriva om här.
Idag så var det dax för mig att gå upp i tid på jobbet, för från april till slutet på september början på oktober så skall jag jobba heltid = varje dag 8 timmar eller 40 timmar i veckan och sen får jag se hur långt min årsarbetstid räcker.
I vardagen så händer det inte så mycket annars, så det blev inte mycket av det här inlägget utan mer en liten sak så att ni alla vet att vi fortfarande finns till. Ta vara på varandra där ute i verkligheten.
scuba diving in menorca Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Mita

WOW.. 20 kg, förstår att du är mer än en stolt mamma och gisses vilken grabb till att vara envis och stå på sej, verkligen snyggt jobbat av honom.

/Mita

2012-04-02 @ 18:09:23
URL: http://www.byssegardas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0