En dag, en dag o en dag.

Det är precis vad de4t är det läggs en dag till varje och helt plötsligt har det gått nästan 2 veckor sen jag skrev något här. Mycket är det som händer och ibland önskar jag att mina tankar med automatik kunde fastna här i bloggen, kanske något för någon uppfinnare. För jag vet oftast vad jag vill skriva men att komma till burken eller rättare sagt den här sidan är värre. Men jag kan tro att det beror på att jag ännu håller på att pendla mellan lycka och djupa funderingar, ibland allt för djupa.free smileys

Det som har hänt i stort är att jag har börjat med lite yoga genom självstudie med hjälp av cd skivor, blir en otrolig skillnad i kroppen, så det kan jag verkligen rekommendera.
Jag har fått en av mina årsdags presenter av hunduppfödare gruppen och det var bara så kul med en jätte härlig middag och många skratt under lång tid. Och idag kom delar av den andra men svaret på den vet jag först om kanske några månader och då kommer jag att berätta vad det är.

I helgen som var så var Janne och jag i Eskilstuna på först årsmöte och sen special utställning för sheltisarna och det var 202 stycken anmälda och i den klassen som Stig-Helmer gick var det 16 stycken öppen klass hanar anmälda. Han fick ett exelent men blev oplacerad.



Tanten hon blev också oplacerad med ett Exelent, bland 5 andra yngre tanter, inte dåligt i alla fall av en 12,5 år gammal tant, hon var i alla fall allra äldst på stället.



Vi passade också på att umgås lite med Piia och Cilla på fredagskvällen, på lördagskvällen blev det Pelle och Susan som vi hälsade på. Det är ett par som bor permanent på den campingen och det som är lite skumt är att vi träffas 1 max 2 gånger/år och det är som pratades vid för 1 timma sedan. Kul är det i alla fall.free smileys

J han var ensam hemma själv och det funkade kanon den här gången men det beror nog på att han hade full sysselsättning hela tiden. C han var i Tingstäde och han klarade av att åka bussen till och från skolan, det är duktigt av honom.

Under tiden vi var borta så hade jag bilen på verkstad för att åtgärda en massa fel och det blev en rätt dyr historia så nu hoppas jag att den går genom besiktningen nästa vecka.

C han hade Prao hela förra veckan och då var han i skolan och blev väldigt omtyckt i det han gjorde.

Våren den har hunnit komma till oss och även en del "staraurar", men det är bara så skönt att det äntligen börjar, fast vi skall inte klaga för den här vintern har vi verkligen kunnat vandra i skog och mark.

Det var lite om vad som hänt hos oss den senaste tiden, så ta nu vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram

footballer pictures

Kommentarer
Postat av: Mita

GRATTIS till födelsedags presenter som faller i god jord och GRATTIS till fina resultat i Vilsta.

Ja nu längtar man verkligen efter att kunna gå i skog och mark med gympa skor, här är så surt så surt så det lär väl dröja länge än innan de kan plockas fram misstänker jag.

Ibland är det bra med hällmark, torrt och fint om fötterna på både folk och hundar.

Ha det gott Åsa och det är bra att du pysslar om dej själv och din själ.

/Kramiz Mita

2012-02-29 @ 14:58:44
URL: http://www.byssegardas.se
Postat av: Terese

Du har de du gör kram från oss här i norr

2012-03-05 @ 11:01:39
URL: http://minrorigavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0