Ledig dag!!!

Konstiga veckor man har just nu det där med att jobba 2 dagar i veckan, men mer kommer det att bli framåt så jag behöver inte oroa mig.
Janne han plockade upp mig på jobbet efter att han och gänget varit på Bungenäs och kutat runt.



Han hade då varit och fixat en så jätte fin blomma till mig då det var alla hjärtans dag, snacka om att bli bortskämd.forum smileys



















Där efter så blev det en tur till Visby för C skulle på sin teori och jag passade på att hälsa på min dotter och hennes dotter. Vi fikade och pratade en massa och hade det jätte mysigt, medan Janne uträttade en del ärenden. Vi hade ju lyckat köpa en av Claes Olssons vatten kokare som de hade återkallat för att de blivit överhettade, så den blev återlämnad dit den kom från och lite annat.

J han hade maten klar när vi kom hem från stan och det är så skönt att bara kunna sätta sig och börja äta. Han är så duktig med att laga mat.


Idag så blev det Norra Gattet som morgon promenad, det hade kommit lite snö under natten men inga stora mängder men grått, grått grått var det i alla fall.






Nackdelen när det ligger kring 0 grader är att de får såna stora snöbollar på och i kring benen och tassarna. Tanten hon hade såna rejäla att jag fick hjälpa henne att få bort de för hon kunde nästan inte gå till slut. Men grabbarna grus de gillar när det är lite lagom kallt för de far fram som bara den och plöjer med hela huvuden nere i snön.

Resten av dagen blir rätt lugn, för vi har inget speciellt planerat och det kan ju vara rätt så skönt det också.

Ta nu vara på varandra där ute i verkligheten.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0