= och Gotlands Vackraste smiley emoticons

Tänka sig att jag hitta hit igen inte dåligt.

Men en del tankar har som vanligt snurrat i planeten och det är det där med = är vissa handlingar som man gör alltid, lika med andra efterföljande handlingar, snurrigt, men vad jag menar är att om man brukar göra något på ett sätt, är det alltid så att den efterföljande handlingen /beteendet hos oss människor alltid måste vara det samma eller om vi är så inrutade att vi inte kan tänka i några andra banor någon gång.
Så att säga enkelspåriga.free smileys
Jag har i alla fall kommit fram till att här hos oss är det i alla fall så att en del saker alltid ser ut på ett visst sätt och utförs på ett visst sätt och i en viss ordning, oavsett om man gillar det eller inte.

Kom gärna med egna synpunkter på det här snurrig ämnet för börjar man bryta ner saker så ser man mönstret, är nog lite miljöskadad med mina hundar men det är ingen större skillnad mellan oss och hundarna.

I går kväll var C, Janne och jag till Visby där C var med i Gotlandsmästare till juniorhandling och han kom 4:a vilket inte är dåligt alls då han är väldigt dålig på att träna. Han och Tobbe var duktigast i alla fall.



Vann gjorde Oliver Werkelin med Fedux, Stort grattis till dem.

Själv var jag där med min Tant och vi tävlade om Gotlands Vackraste veteran, men vi blev utslagna i första paret av en rottis, fast min Tant var i alla fall äldst bland alla deltagande hundar med sina 12,5 år inte dåligt i alla fall.




Det var super trevlig men vi kom sent hem så i dag har det varit segt som tusan.

Janne och jag var i alla fall en tur till Bungenäs under fm. så att gänget fick kuta lite och som vanligt är det en väldigt trevlig aktivitet för dem, för det är ju många andra där ute i deras tidning.

om en stund så skall vi prova på Js test av kladdkaka och det är med mycket mindre socker i men han har hallon i smeten under gräddning. Han hade funderingar på att bjuda på det nästa vecka då det kommer lite folk på mat och efterrätt.

Ta nu vara på varandra och hjälp till att ropa på gumman Tö så att hon kan sopa bort all snö för jag vill snart kunna sitta ute på min altan igen.

Kram Åsa
scuba diving in menorca

Kommentarer
Postat av: Rolle

Stilig ung man i täten.

2012-04-08 @ 09:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0