4

Dagar är vad det gått igen sen det hände något kul här. Det är klart att livet rullar på som vanligt med jobb, jobb och mera jobb, men snart, om ca 1 månad så går jag ner i tid igen och det skall bli så skönt.
 
C och jag var på barnmottagningen härom dagen och det skulle bara vara ett vanligt läkarbesök, men när vi var färdiga så hade det lämnats mera prov och andra provtagningar, mest för att kolla att allting var ok. Men vi måste dock ta hans blodtryck 2 gånger till inom en månad och det beror på den medcinen han äter. Men enligt sjuksköterksan på BUP, så var det helt normalt att trycket var som hans under sånna omständigheter. Men det är bäst att kolla igen.
 
En kul sak som hänt är att C kommit under fund med att TV:n är av ondo, för han har berordrat bort sin TV från rummet. För han har kommit på att han försover sig till skolan och att han har svårt att stänga av på kvällen. Så nu är den borta från hans rum och vi får se om det blir något bättre. Men man slutar aldrig att förundras.
 
Det har även varit en hund med ägare på privatträning och de är bara så duktiga. Jag gillar verkligen att se att de människor och hundar jag jobbar med gör framsteg. Kul värre.
 
Vi har också hunnit med ett föräldramöte i gymnasiet och det är då vitt skilt från grundskolans möten, fattar inte att det måste vara sån skilnad men så är det i alla fall.
 
Våra egna jyckar har fått sina promender i skog och mark och de gillar verkligen att springa och leka. I kväll var vi till "Paradiset" eller Hau Grönu som det egentligen heter.
 
 
 
 
Den här bilden är i och för sig tagen i somras, men det är fortfarande lika vackert, lugn och skönt där. Det är så vacker så att det nästan gör ont i en. Vi går ofta ut dit och bara vandrar runt och hundarna gillar också stället.
 
I morgon så kommer J hem igen och när vi hämtar honom så skall vi gratt vår kontaktfamiljs mamma som fyller 60 år på söndag. Och hon och jag har känt varandra sen slutet på 70-talet (oj vad gammal jag blev med en gång) inte klokt vad tiden går.
 
Ta nu vara på varandra där ute i verkligehten.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0