Allt började med en liten hund.

Hallå där ute igen. Det var ju ett bra tag sen jag skrev här sist och det är som vanligt när min största arbets tid börjar då räcker liksom inte tiden till men jag kommer inte att försöka att skriva vad som varit under de månaderna utan berätta lite vad som hänt de senaste dagarna.
 
Som rubriken låter så började allting med en liten hund för ca 7,5 år sen
 
Här är han drygt 1 år gammal och det är så klart Tobbe vi pratar om.
Jag och Janne träffades utanför Handelsbanken tidigt en lördag morgon i slutet av mars när han rastade sin lilla valp och jag min blandras Lakris och på den vägen är det för i fredags den 31 augusti i regn och 12 m/s i vinden ute i Norra Gattet precis vid den här rauken (men vädret var ju inte riktigt som på bilden då)

  
 vigdes vi av prästen Agnetha Söderdahl och med var våra vänner sen lika lång tid Pelle och Inger Bottner som flyttade till Gotland för godis i fjol. Och det blev så perfekt och fint som vi ville att det skulle vara. Vi 4 avslutade med att åka till Friggards på Fårö och inta en delikat lunch. Det blev en toppen dag helt igenom.
 
 
 
 
 
Dagen efter blev det åter tid för vigsel men då var det en av mina söner som vigdes i Polhemsgården i Tingstäde och även deras dag var perfekt ordnad och de var så fina. Efter var det en super fest med god mat och trevligt umgänge. De hade verkligen lyckats rakt igen om att få till en perfekt fest. Det enda som var grus i bägaren var att C blev sjuk och fick vara hemma så vi avslöt kvällen tidigt för att åka hem till honom istället vilket var jätte tråkigt. För vi hade gärna varit kvar ett tag till, men sånnt är livet och att man blir sjuk kan man ju inte hjälpa.
 
För övrigt så rullar livet på J har börjat gymnasiet så han bor inte hemma i veckorna utan hyr ett rum i Tingstäde för att slippa de långa resorna. 
 
Tanten har fyllt 13 år och är still going strong.
 
Jag skall försöka att komma åt att skriva lite mera här framöver då livet nu börjar lugna ner sig  lite igen.
 
Må gott där ute och ta hand om varandra.
 
Kram
 
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0