Igång, igång, igång.

Då har ytterligare en halv vecka gått och den har mest bestått i jobb och hundträningar av olika slag.
 
I torsdags så var det en familj med en liten terrier som behövde ha lite privat träning och då passade det bra att jag äntligen fått en liten plätt i anslutning till vårat hus att träna på. Vi tränade på hundmöten, att gå fint i kopplet och set stora som var inkallning. De var så duktiga med sin hund och kommer att lyckas med sitt mål det är jag helt övertygad om.
 
I går så startade träningsgrupperna Välle Dog Team i Fleringe, med många duktiga förare både gamla och nya. Det är kul att se nya ansikten, men nu när vi hållit på ett tag så börjar jag fundera på om det inte skall in en ytterligare grupp, typ fortsättnings grupp där man kan träna specifika moment eller sånt som man har problem med. Vi måste ju utvecklas för annars så stannar värden.
 
Det som står på dagens schema är att Janne och jag skall ut på Fårö för att kolla vilken markplätt som vi skall röja till nästa års hundträning. Jag har fått tillgång till 2 mark bitar men vet inte riktigt vilken jag skall välja, den ena verkade bäst när vi tittade första gången men som vanligt så är jag velig så jag behöver ut och gå på dem för att kolla vilken som är bäst.
 
Det var lite om vad som hänt sen sist ta nu vara på varandra där ute i verkligheten.
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica Allde´n

Härligt! Grattis än en gång! Det var jättekul tycker jag! Jag hoppas att C är frisk igen och att J har det bra i gymnasiet! Sköt om er!

2012-09-09 @ 08:19:39
Postat av: Monica Alldén

Grattis till vigseln! Det var jätteroligt tycker jag. Jag unnar er verkligen att känna er glada tillsammans. Jag hoppas att C är frisk och att J trivs i gymnasiet! Kram

2012-09-09 @ 08:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0