Alla hjärtans dag.

Det är just vad det är idag och min dag idag började med att först försöka få upp C som skulle med bussen till Visby ocgh besöka Guteskolans Gymansieprogram.
Därefter fick jag en märklig frukost på sängen av min älskade "gubbe". Den bestod av kaffe, gelehjärtan och chokladhjärtan samt en jätte fin kruk ros. Med verkligt hög mysfaktor.
 
 
 
Efter den "nyttiga" frukosten så tog vi en tur med hundarna till Paradiset. Det var tövänder men ändå grå kallt och lite blåsigt, men vad bryr sig gänget om det, de springer som bara den i alla fall. Qvintus och Stig-Helmer  fick upp ett spår av något slag, troligt vis ett rådjur som de följde en bit, men kom sen snällt tillbaka till oss, även om de försökte dra iväg på fler spår sen.
 
När vi sen kom hem så kom ordföranden för KA 3 IF förbi med ett mejl som behövde åtgärdas. Det var en miss i medlemsregistret som jag är adminstratör för på fritiden. Fixade till det, och när han sen kom tillbaka för att kolla läget hade han med sig de här fina tulpanerna till mig.
 
 
 
 
Så idag känner jag mig verkligen uppskattad till tusen. Även om J påstod i förmiddags att jag var jobbig men det är ju mitt jobb att vara ibland.
 
De övriga dagarna som förflutit mellan inläggen har varit som vanliga dagar är, med både uppåt och neråt som dagar är för det mesta.
 
Kram till alla där ute i verkligheten och njut av tillvaron och varandra.
 
// Åsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0