Hur slutade siiiiiiiiirapen!

Ja då har det blivit en liten mjukstart med att jobba några timmar idag och så klart började det väldigt bra med en strulande dator som inte alls ville som jag. Men efter många om och men så gick det att jobba några timmar på den. Men sirapen hänger med fortfarande, den rinner kanske ur när jag är borta, kan alltid hoppas. scuba diving in menorca
 
Nu blir det inget sammanhängade jobb förrän än om en knapp vecka för nästa vecka är jag ledig igen men det är en del tvätt som skall vara klar till om en vecka, så den får jag ta emmelanåt under helgen.
 
Efter jobbet så hämtade Janne och gänget mig för en tur i skogen mot Paradiset, idag gick vi inte hela vägen runt udden som vi brukar, för det blåste snålt och C behövde hjälp med sin eng när han kom från skolan och jag behövde landa lite innan.
 
Hemmet fick också sig en genomgång idag. Bäst så innan dammråttorna anfaller när man öppnar dörren. footballer pictures
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0