Lycklig!!!!

Var i lördags och lyssnade på Stefan Rosén från RedDog (http://www.redog.nu) som pratade om Frisk & Sund fysträning för hund. Det var verkligen intressant att lyssna på honom och alla ny rön som kommer innom fiskvård och rehab. Jag trodde verkligen att det skulle vara fullsatt på Gute Skolan men så var inte fallet, men de som inte var där missade verkligen något bra. Alla vi som köpt biljett fick sen 50% hos Erika på Gotlands Smådjursklinik (http://www.gotlandssmadjursklinik.se) för att göra en friskvårdsbesiktning på vår hund.
 
Då jag har min Tant (Sunny Hill´s Leading Lady) som snart fyller 13,5 år och jag varje år sen hon var 11 har funderat över om jag skall fortsätta att anmäla henne till utställningar eller inte, då det är svårt att veta om hon har ont eller inte.
 
Jag tog nu chansen idag och besiktade henne hos Erika. Det var som vi har trott hela tiden, hon är en super Tant, för hon var frisk och fin i alla leder och liggament, det enda som egentligen var något, var att hon hade lite dåligt med muskler, men man kan ju inte vara en muskelknutte vid den åldern. Men framför allt så hade hon inte ont någon stans så nu kör vi så länge hon mår på topp. För det är ju så även super Tanter att det kan vända fort. Men jag är så lycklig över resultatet idag.
 
 
 
 
 
Det är klart att vi hunnit med flera turer ut naturen med gänget som vanligt både till Norra Gattet och idag var vi till Paradiset. Där snöade det så man varken såg Fårö eller södra gattet, men gänget bryr sig inte om det.
 
Ta nu vara på varandra där ute i verkligehten och jag hoppas verkligen att många får uppleva det härliga med att ha en super Tant.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0