Ett Påskkort

Vintern är då verkligen här igen, men vårdagjämningen har varit och om en vecka är det påsk, svårt att hänga med i svängarna. Kanske skulle det vara jul igen för julen varar ju till påska säger de ju.
 
I början på veckan var vi och kollade på en Honda som vi köpte så att J skulle ha något att ta sig fram med. Döm om min förvåning när den gick igenom besiktningen utan anmärkning idag och då har den stått still i 1,5 år. Undrar om man skall ta och köpa sig en lott för nu har vi fått igenom alla våra bilar utan något större fel. Helt otrolig för det brukar ju alltid vara något fel på gamla bilar.
 
C han har nu piggat på sig igen efter en släng av något ont i kroppen och feber, men är nu i full gång igen. Jag har varit på Naturkliniken i Visby och fått behandling. Inte vet jag hur det funkar riktigt men det gör det, Fast det är väll som med elektronik, att man skall inte fundera så mycket hur det fungerar utan bara konstatera att det gör det.
 
Fick ett gulligt Påskkort från en av deltagarna på hundträningarna idag på mejlen:
 
 
 
Så gulligt. Tack så väldigt mycket, jag blev så glad av det. 
 
Helgens planering på hundtränings fronten är så gott som klar så nu är det bara att tuta och köra.
 
Må gott och ta vara på varandra där ute i verkligheten, för man vet inte vad som händer eller när.
 
// Åsa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0