Alla hjärtans dag!

Smiley Faces
 
Idag är det då Alla hjärtans dag, vilket jag personligen tycker att vi skall ha varje dag så mycket som möjligt även om det ibland kan kännas väldigt besvärligt.
 
En del har ju då hänt sen sist. 
 
Vi var några stycken som varit till Visby och den nya inomhushallen som man kan träna hund i. Vi tränade Rallylydnad i 2 timmar och hade väldans trevligt. Det var så kul och trevligt att en ny dag blev bokad och det bidde den 22/2. Ser verkligen fram emot det.
 
Övrigt på hundfronten så har Tanten fyllt 14,5 år sen jag var här sist och hon är pigg och glad som vanligt. Men jag funderar över hur jord och sten smakar, för Linusen han försöker så fort han får en chans att tugga/slicka i sig jord och kan även stå och slicka på grusgången. Måste vara mums med magen full med jord. Fast Tobbe är inte så mycket bättre för han sopar i sig all bajs han kan hitta, blä.
Smiley Faces
 
Resten av gänget tycker att livet är stört kul.
 
Har även en konstig förkylning som bara är på morgnarna, men ju närmare ut under dagen jag kommer så är den puts veck, bra, men den kan väl bryta ut eller försvinna tycker jag.
 
Har även haft bilen på verkstad och fått den fixad, men den är där idag igen Smiley Faces och den måste till doktorerna igen då bilprovningen hittade ett fel på den idag. Bara att gilla läget.
 
På jobbfronten så rullar det på, jobbar fortfarande bara  3 dagar och ca 6 timmar åt gången men det är inte så många veckor kvar innan det drar igång på allvar.
 
Ta nu vara på varandra där ute i verkligheten och ha en skön Alla hjärtans dag för vi skall ha lite mys med J och J när de kommer hem.
 
Kram
 
 
 
Smiley 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0