Länge sen.

Det var då välldigt väldigt länge sen det blev något skrivet här och jag tänker inte backa bandet för att det kommer att bli väldigt mycket, troligt vis som en hel roman. Kanske skulle vara bra att prova då tankarna finns att jag när tiden finns eller jag känner för det skall börja skriva om mitt liv som har innehållit en hel del fram till nu, för nu är det bara toppen.
 
 
Ett nytt år har börjat igen och jag är inne på sista veckans semester av 6. Det skall bli både skönt att komma tillbaka till verkligheten, men det är ju så klart skönt med ledighet också för vi har inget problem med att fylla dagarna.
 
Den första snön har just lagt sig. Inte så väldigt mycket men för mycket i min smak (är ju snöhatare). Men återstår och se om SMHI har rätt, för de säger idag i prognosen att det skall bli upp till 5 grader om 10 dagar, fast de brukar ändra sig hela tiden.
 
Dagarna rullar på för det är ju bara Janne och jag hemma i veckorna, C bor i Visby och J är hos sin flickvän och så har det varit hela hösten.
 
Jag har börjat träna både på gym och att simma, det är inte av fåfänga utan jag insåg i fjol somras med vattenslangen på jobbet, att den hade blivit så mycket tyngre än tidigare år och den  är ju konstant vilket gör att det måste bero på mig att jag har blivit svagare. Har i alla fall konstaterat att efter ett antal veckors träning har jag blivit starkare och livet är underbart tillsammans med min älskade gubbe.
 
Hela hundgänget är kvar och som bäst håller vi på att planera in utställningar för Stig-Helmer som är den enda som ställs ut nu. Tanten hon har gått i pension med ålderns rätt.
 
Kan nu inte lova att det kommer att hållas med uppdateringar här men jag skall försöka.
 
Må gott där ute i värden och ta hand om varandra.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0