Nu kör vi!!!

Då hittade jag hit igen och vi har nu fått lite vinter men tack ock lov inte en massa snö utan det är ännu så att gräset sticker igenom.
 
Av rubriken att döma så skall vi nu igång att börja övningsköra med C för beviset för handledare privat övningskörning har nu kommit från Transportstyrelsen och det gäller bil. Det skall bli lite spännande för C är betydligt lugnare än J när det gäller trafik. Det har vi upptäckt när det gällde moppe körning.
 
Janne han har blivit engagerad i sjöräddningen i Fårösund så han håller på en hel del med det. Där är det en hel del träningar och möten.
 
Min Tant har blivit så fin för hon har fått ett nytt fint täcke av vår bästa kompis Inger som hon sytt.
 
Färgen är kanon då hon nu på ålderns höst lätt tappar orienteringen om inte vi är straxt inpå henne. Det gör att man alltid måste ha ett vakande öga på henne så att hon inte ger sig iväg åt fel håll.
 
Idag så hade jag tänkt ta ett pass på gymmet men något hände häromdagen och inte vet jag vad för ryggen började spöka igen. Men efter simningen igår så kändes det bättre och då vi skall simma på söndag igen så för snöret som håller upp rumpan vila sig i 2 dagar. Vi åker ju till skogen och promenerar som vanlig så i rörelse är jag ju i alla fall.
 
I kväll kommer J och hans flickvän hem och de skall vara över helgen. Mysigt 
 
 
 Det var vad som hänt under några dagar. Ta vara på livet och varandra där ute.
 
Kram  Åsa    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0