Slut och början.

Då var det åter en ny vecka som innebär både att sluta och att börja.
Låter lite kryptiskt men det är så att jag har mina sista arbetstimmar på förra året nu under januari och så har min långa semster tagit slut, det är åter i selen på jobbet, även om det nu är en väldig mjukstart under 2 månader.
 
Nu när då jobbet kommer igång så gäller det att hitta på en lösning så att jag fortfarande kan gå på gymmet och fortsätta simma. Det blir till att ta sig en funderare på det, för det är klart det finns en lösning.
 
Jag konstaterade i helgen att det skulle vara straffbart att behöva gå ut överhuvudtaget då vi har all vind som ligger på rakt mot ytterdörren.  Det gör att om man till slut lyckas trycka upp den, så håller den då i stället på att blåsa iväg. Och även min Tant har det jobbigt i vinden, men hon stretar på i alla fall.
 
Det går i alla fall att få en hel del fina bilder. 
 
 
Det ser ut som om det skulle vara vatten men det är isen som ligger så väldigt blank och fin, den är dock inte så tjock där för det är lite strömt och jag har väldig respekt för isar överhuvudtaget.
 
Sen har vi det där med tekniken.
Min telefon som jag både privat och i jobbet är väldigt beroende av har då börjat krångra ordentligt, så rätt många timmar under helgen gick åt till att försöka få ordning på den eller ev. få igång en gammal som är rätt okej men den har lite för dålig batteri kapacitet. Med gemensamma krafter av J och J så lyckades vi får fart på den men alla sociala medier går inte att ha som jag har haft tidigare, men det går i alla fall att ringa på den och det är ju det viktigaste med en telefon. Blir nog till att göra en större investering framöver.
 
Resten av helgen var i stort sett bara en myshelg med en god middag med flickvännens föräldrar och lille bror. En super trevlig afton hos våra kära vänner och en hel del andra trevliga männsiskor iunder fredags kvällen.
Så klart en del träning, för det blev ett simmpass på 1 timme igår fm efter det att gänget fått sitt.
 
Ta nu vara på varandra där ute i kylan för då blir ni i alla fall lite varma.
 
Kram Åsa
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0